onsdag 7 december 2011

Julnaglar och reflektioner...

Mina egna "pre-xmas" naglar är klara! Eftersom jag tror att jag kommer att hinna med ett par till innan jul kallar vi dom så. ;) Nu blev det rött glitter med lite inslag av guld. Tyckte det passade med lite sånt också, lagom till advent. Får ofta frågan hur ofta jag "gör" mina egna naglar. Svaret är var tredje vecka eftersom det helt enkelt tar för lång tid för att göra dom oftare. Egentligen håller dom längre men för mig är det viktigt att naglarna är på topp, utan stor utväxt m.m. Under resans gång med dessa naglar så fick jag sätta tippar på ett par som var lite för korta för att bygga ut med mall. Jag kunde ganska snabbt konstatera att naglar byggda med schablon/mall är dom absolut snyggaste! (Dom med tippar på tänker jag inte ens visa här på bloggen!) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar