måndag 16 april 2012

Äntligen!

Efter att datorn fått virus så har den fått vara hos "doktorn" nån vecka. Nu är den äntligen "frisk" men alla bilder på naglar fransar och allt annat ät borta. :( Tur att man har en del sparat i kameror och mobilen. Sörjer både bilder på naglar och fransar men mest bilder på min lilla Dante som bäbis. Bokföringen sörjs också, mest för att jag måste göra om allt. ;) Men men...avvaktar till imorgon med att lägga upp ett par bilder så att jag hinner kolla igenom datorn igen om jag kan hitta sakerna i nåt kryphål.

Annars är det fullt upp, både med fransar och naglar! Jättekul att fransar verkar vara på sån uppgång. Jag försöker att uppdatera mig med nya längder och böjningar så gott det går!

Må så gott så försöker jag mig på ett nytt inlägg med bilder imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar