måndag 3 september 2012

Franskt med lite lila

Idag blev det naglar och skvaller med Anna-Lena! :) Det blev en förstärkning med vit fransk som fick lite lila paljetter och streck på sig. Det var egentligen tänkt att det skulle bli en förlängning men har man så långa naglar som hon hade så tycker jag att man kan förstärka istället. Formen på naglarna kan man "trolla" ganska mycket med ändå. Men, visst, vill man ändå förlänga så är jag inte omöjlig! ;)


Inom en snar framtid tänkte jag skriva ett inlägg som jag tänkt på ett tag. Nämligen om skillnaden mellan nagelförlängning och förstärkning av detsamma. Vissa har missförstått och andra har inte förstått skillnaden alls. Men jag känner på mig att det blir ett för långt inlägg för att jag ska vilja skriva det nu ikväll! God natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar