fredag 2 november 2012

Gellack och rustat inför vintern!

Nedan min kära systers naglar med gellack från Christrio på (och lite extra glitter såklart!). Fortfarande under testning men so far so good. Första försökskaninen tog bort sitt efter 4 veckor, då hade det växt ut lite för lång tyckte hon. ;)
 Och hur kan man vara annat än rustad inför vintern med dessa glitter! Njuter varje gång jag ser dom. Vem vågar först?! Blir nog jag själv, för jag är  grymt sugen, jag som egentligen inte gillar att ha rosa naglar (även om jag gillar att göra rosa på andra) är nästan kär i den tredje från höger (som i o f är lilatonad också). Men glitter med rött och blandat med rött och guld kan ju inte bli fel till jul! :)
 Nedan de färger jag än så länge jag har i gellack. Självklart kan man som översta bilden skoja till med lite glitter också! ;) 250 kr nu under försökstiden!
Glad helg på er!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar