onsdag 25 maj 2011

Härliga måndag, kaotiska tisdag.

Hade en relativt lugn måndag, sett i kundperspektiv, och gjorde mina egna naglar (efter nästan fyra veckor med naturella kändes det kul att göra nåt nytt) men eftersom jag skulle iväg på ett ärende mitt på dagen så kan jag ju inte säga att jag blev så nöjd med mina ihopstressade naglar. La benen på ryggen och sprang med lunchen i form av en yoghurt och slängde ner en nagelfil i väskan för att lösa dom mest akuta problem jag eventuellt kunde hitta innan jag var tillbaka på salongen igen. Tillbaka på salongen igen försökte jag rädda det som gick av naglarna. Jaja, jag kan leva med dom några veckor i alla fall.

Igår tog jag och frisör-Maria en roadtrip till huvudstaden för att göra lite inköp till verksamhten. Bland en del annat, men lite tråkigare saker som tippar, verktyg och gelé blev det det här:
                                                                   
                                Nu finns dessa färger också att välja mellan, både som lack och om man vill blanda i gelé, eller så går det ju att blanda i glitter i lack också. Tack snälla Therese som hjälper mig att maila över saker jag skickar via mms! Har ännu inte fått koll på det här med mina sladdar till telefonen så att jag kan överföra direkt till datorn. Har på känn att det är en liten herre på två år som har en gömma med sladdar någonstans.

Hade en annons inne i vår lokala gratistidning Ena-Håbotidningen angående Cavi-Lipobehandlingar. Nu, ett par dagar senare så har det gett resultat. Jättekul med nya kunder och nya områden som ska behandlas. Med tanke på att den förra annonsen i Enköpings-Posten inte gav någonting.

Så snart jag har lyckats göra ett reklamblad så kommer vi ut med ett sommarerbjudande angående förlängning och pedikyr. Kommer att skriva mer om det här när det är klart. Håll ögonen öppna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar