måndag 2 maj 2011

Silicon rubber cups!

Har märkt att jag har för vana att sitta och blogga på måndagar. Kanske inget fel med det, men det kan ju vara trevligt med lite variation också. Hela morgonen har gått åt till att försöka lokalisera usb-sladden som gör att jag kan föra över bilder och annat skoj från mobilen till datorn och vidare in hit, till bloggen. Hur kan två sladdar bara försvinna? Helt otroligt! Om någon har en att låna ut som passar till en nyare Nokia så är det bara att hojta till.

Idag har jag också hunnit med att hämta de Rubber cups som jag beställt från samma leverantör som Cavi-Lipon kommer ifrån. För er som har vart och gjort behandlingar med den sistnämnda så är det alltså dom turkosa sakerna som jag använder efter avslutad behandling. Kopparna är bra att använda bland annat mot celluliter och ger helt enkelt användaren en slätare och smidigare hud. Eftersom den ökar blodflödet till områdena man använder den på så är dom också bra smärtlindrare. Läs mer om kopparna här: http://www.faimport.se?item_id=200-060-004 . Kopparna finns alltså att köpa här hos mig nu!


Trots det fina vädret så känns det som vi har tagit ett steg ifrån sommaren. Mer värme igen tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar