torsdag 28 april 2011

Mot sommaren!

Det har inte blivit mycket bloggande den här veckan. Dels har jag lyckats tappa bort usb-sladden så att jag inte kan överföra bilder på naglar och annat till datorn och dels har jag haft helt enkelt haft mycket att göra. Dessutom är ju den här veckan lite för kort. ;)

På naglarna den här veckan märker jag i alla fall att det börjar bli sommar. Igår gjorde jag rosa fina naglar på Johanna, på vilka ett kort ligger i tryggt förvar i mobilen för visning en annan gång, och idag gjorde jag blåa naglar på Therese. Dom blev blåa i två olika nyanser, riktigt fina om ni frågar mig. Bilden har jag stulit från Therese:

                                             
Tyvärr så blev bilden i den form jag fick den väldigt liten, men jag hoppas att man kan se det mesta iaf. :)

Själv har jag fått nya fransar idag och är som vanligt väldigt nöjd! Det börjar ta fart för Emma som nu gör fransförlängningar för 549:- juni ut, som ett kampanjpris. Tid till att komma till henne på torsdagar kan bokas genom salongen.

Mitt erbjudande på Cavi-Lipobehandlingar börjar gå ut så för er som funderar på att boka tider så är det dags att lägga på ett kol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar