måndag 4 april 2011

Ny vecka!

Ännu en ny vecka och nya möjligheter. Av dom tre veckor jag har i intervall så är detta den lugnaste, eller var iaf. Man har ju hunnit på med att boka in en del kunder den här veckan också.

Trodde att jag skulle ha lite mer att göra den här veckan eftersom det skulle vara en praktikant här nu och två veckor framåt. Än så länge lyser hon med sin frånvaro och man får väl gissa att hon inte lär dyka upp imorgon heller.... Jaja, man har ju att göra så det räcker till ändå.

Passade i lugnet på att göra mina egna naglar med en av dom nya glitter-färgerna jag fått in. Är ett stort fan i turkos, så det blev det! Ska försöka vara duktig och lägga upp en bild på både naglar och glitter så småningom. Kan iaf berätta att det turkosa ser väldigt fräscht ut mot min "solbränna". Här på Topp till tå är det ju alltid sol. ;) Fick själv en soldusch i lördags. Tanken är att sprayen ska sitta i mellan sex-tolv timmar. Pga tidsbrist blev det lite längre tid..... så nu ser det väl mest ut som jag vart utomlands en månad eller två. ;) Den nya formulan luktar dessutom cocos och ger en SÅ snygg brun färg! 150 kr är det värt anyday!

På torsdag kommer Emma och förlänger fransar, både mina och andras. Det finns fortfarande en tid kvar mitt på dagen. Om någon känner sig manad är det bara att hojta till!

Själv skulle jag behöva en eller ett par modeller till pedikyr. Någon som vågar sig på en sån sak?

Nu ska jag försöka njuta av att trädet mitt emot, som har haft knoppar sen i höst, snart får slå ut dom! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar