måndag 18 april 2011

Äntligen så är det måndag

och äntligen så har vi fått det vårfint utanför salongen. Min duktiga mamma planterade ihop diverse blommor inköpta hos vår kära Micke Lundin på Sycklinge trädgård. Så här fint är det nu utanför Topp till tå


                                


Har rivstartat veckan med att göra två förlängningar, en naturell och en med vit fransk. Imorgon är det äntligen dags för en ledig dag. Dom lediga dagarna är aldrig speciellt lediga och lugna, men jag jobbar på att få det så. Morgondagen innebär iaf bara en kund på morgonen, sen kan jag ju åka hem. ;) Där väntar en hel del bokföring...

Efter en helg i Finland har jag uppdaterat mig lite vad gäller nageltrenderna där. Har sett flertalet stilettos i akryl. Kul att se denna relativt nya trend, även om den kanske inte har kommit fullt ut i Sverige än. Den kanske kan passa mina naglar som är väldigt smala bra. För er som inte vet vad stilettos är så kan jag förresten förklara att det är naglar som är spetsigt filade. Har gjort liknande i ett inlägg som finns på bild i ett tidigare inlägg.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar