fredag 1 april 2011

Fullt upp!

Sitter här vid min egen dator i salongen. Jag har blivit så modern att jag skaffat mobilt bredband. T o m det trådlösa nätverket hemma har jag fått igång! Köpte det för en vecka sen men har inte hunnit sätta mig med det förrän igår. Och jag var på väg att göra bort mig ordentligt.... Fick nämligen inte igång det eftersom jag inte hade nån pin-kod, trodde jag. Jag letade i alla papper och överallt annars. Sur som ett bi så tog jag kortet och modemet i handen och skulle med bestämda steg gå till The Phone House. När jag vänder på sim-kortet ser jag att det finns ett område på baksidan av kortet där man ska skrapa. Under det fanns ju såklart koderna. Är så glad att jag såg det innan jag hade fått på mig jackan! :)

Hade så fullt idag att jag inte direkt blev speciellt ledsen när jag fick en ombokning. Halleluja, jag hann äta lunch! ;) Hade jag dessutom hunnit göra mina egna naglar så hade det ju vart jättebra, men det får nog bli en annan dag. Nu väntar en förlängning och jag har haft cavi-kunder på förmiddagen. Kan man rent av få in pengar till sig själv så småningom?

Nej, nu väntar en omgång på vibrationsplattan innan nästa kund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar