fredag 11 november 2011

Guld!

Idag har jag fixat och trixat med mina egna naglar. Tre veckors utväxt ser inte alltid så kul ut. ;) Eftersom jag fått hem lite nya grejer, bland annat folie i några olika färger så kändes det som en bra premiär. Bättre att testa på sig själv först än att stå som ett frågetecken och inte veta riktigt hur det blir på en kunds naglar. =)
Så här blev det i alla fall, ungefär som jag tänkt mig. Vit botten med guld på. På den andra handen är guldflagorna lite större, men den är lite svår att fotografera för mig som är vänsterhänt.

Nu börjar det komma in en del bokningar inför jul. Lite rött inför julen, röd gelé, rött glitter eller röd folie? Eller för den delen en blandning kanske inte är helt fel?! Kanske lite guld eller silver inför nyår? Även presentkort går åt som smör i solsken just nu. Ja, det är nästan så att man förstår att det börjar bli julklappstider. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar