söndag 22 januari 2012

Man blir alltid glad av paket!

Jag blir i alla fall det! :) Bäst är det i dom fallen där jag själv bestämt vad det ska vara i dom. Ja,ok , överraskningar är också helt ok! ;)

Här visar jag lite av det jag fick hem i torsdags: överst i bilden är det stickers med olika typer av leopardmönster. Ett par ark med olika blommor hade också letat sig in. Det här med djurmönster är ju lite av en trend just nu som jag hoppas fler vågar sig på. Man kan ju faktiskt hålla sig till att dekorera en nagel på varje hand om man inte vill gå all in och ha det på alla. ;)

Glitterna som i mitten av bilden är dels "vanligt" microglitter, dels mer "icy" glitter som helt enkelt ser lite frostat ut, dels lite större glitterpaljetter som man kan välja att blanda med mindre glitter eller helt enkelt använda några stycken av bara. Ojojoj, möjligheterna är oändliga!

Dom små flaskorna är sk. flitter. Det är små, platta, stavar som också kan användas själva eller tillsammans med annat.

Ja, detta är ett litet urval av alla dom dekorationer jag har hemma att välja bland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar