tisdag 7 augusti 2012

BOKNING!

Nu, efter en dags jobb kan jag konstatera att än så länge fungerar det nya bokningssystemet jättebra! Har efter att ha haft det igång sen lunchdags fått in fyra nya bokningar, utan speciellt mycket jobb gjort av mig (förutom med att starta upp sidan, tog nog ungefär en dag, och jag är inte klar än. ;)) och förhoppningsvis lättare för er som ska eller har bokat. För er är det lätt att på en gång hitta en ledig tid som passar er! :)

Svårigheten för er kunder kommer nog att bli att veta hur lång tid ni ska boka in er på. Men vet man med sig att man tappat väldigt mycket fransar även om det bara gått ett par veckor är det bättre att boka in en lite längre tid än en för kort. Själva tidsintervallen för hur länge man har haft sina fransar är alltså bara en fingervisning!

Jag hoppas som sagt att detta ska underlätta både för er och mig! :)

Min tidsbokning hittar ni på www.timecenter.com/chilinails

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar