onsdag 1 juni 2011

En Cavi-Lipo behandling!

Tänkte för er som undrar berätta så mycket jag kommer ihåg och på ,för tillfället (jag glömmer säkert nåt, det brukar jag göra när jag ska berätta utan att göra det jag berättar om), om hur en Cavi-Lipo behandling går till och vad man bör tänka på innan och efter.


Innan:

Innan en Cavi-Lipobehandling är det viktigt att man drar ner sitt intag av kolhydrater och fett. Från ungefär 24 timmar, eller iaf kvällen innan bör man göra det. Man bör också dricka lite mer vatten än vanligt. 2 liter kan vara nåt att sikta in sig på.

Behandling:
När man kommer hit till salongen första gången så börjar vi med att prata igenom önskemål, kost, hälsa och mäta det som ska bli mindre. Det är bara du och jag i ett stängt rum, ingen annan som ser eller för den delen kommer att läsa i dom papper jag skriver, vad vi har behandlat eller ens att du varit här. Om den som vart här inte väljer att berätta det själv. När vi pratat igenom vilken kroppsdel eller delar (rekommendation max två) som ska behandlas så sätter jag ut "koordinater" för områdena där sonden ska arbeta. Det gör inte ont och tar max 20 min. Som kontaktmedia använder jag olja. Efter behandlingen använder jag koppning som metod för att få ut slaggprodukter till lymfsystemen. Kopparna finns även att köpa hos mig. När vi är klar med koppningen så väntar vibrationsplattan som du får stå på i tio minuter medan jag fyller i ytterligare papper och skriver kvitto eller faktura. Vi tar inte kort men skriver gärna en faktura åt dig, om du inte har kontanter. Paketpris kan man dela upp på två gånger om man inte vill betala allt på en gång.

Efter:När man går ifrån mig så skickas man iväg på en motionsrunda. Om man vill ta en promenad på mellan 10-30 min eller köra nån annan typ av träning är ens eget val. Detta för att omsätta den energi man har släppt lös i kroppen efter fettsprängningen. Får denna energi vara kvar oomsatt så finns risken att den bara sätter sig någon annanstans, vilket ju inte är tanken. 48 timmar efter behandling bör man också ha samma tänk som innan i fråga om vatten,kolhydrater och fett.

Cavi-Lipo är ingen "mirakelmetod" som sköter sig själv men med lite arbete från en själv så får man fina resultat, både i centimeter och kilo!

Vid frågor och för tidsbokning ring mig på 070-7397366     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar