måndag 13 juni 2011

Måndag igen!

 Min mammas naglar har ju vart lite av en följetong i den här bloggen, så här (som ovan) ser hon ut just nu. Hon fixades till lite innan studenten. Permanent fransk manikyr på både händer och fötter med olika dekorationer. Men det var förra veckan, nu är det ju måndag! ;)


Måndagen började med en härlig Cavi-Lipokund. På efterföljande kunder blev det naglar för hela slanten. Dessa bilder är på Johanna som också är lite vågad och gärna väljer olika färger varje gång. Då blir det aldrig tråkigt! :) Har också fått äran att göra svarta naglar på Pernilla idag, alltid lika roligt med svart. Även Pernilla är tuff och vågar! ;) Min syster, som för övrigt fyller 20 på torsdag, fick samma typ av behandling som mamma, permanent fransk manikyr och pedikyr. Själv hann jag med att bli lite ljushårigare och frisör Maria fått sina tånaglar "lagade". Efter den sista vita franska nageln idag suckade jag faktiskt. Kan ju bero på att man just då gjort 30 st på under två timmar. ;) Nej, på det igen på onsdag, bara!

Är i alla fall riktigt glad över att ha ett fungerande och laddat batteri i min kamera. Är så mycket roligare att blogga om man kan lägga upp bilder till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar