söndag 5 juni 2011

Kan inte låta bli att jobba lite på en söndag...

Känner det som ett måste att få tag på en batteriladdare till min kamera så jag slipper ta dåliga bilder med mobilen som jag sedan får skicka vidare till nån med iPhone (oftast Therese, tack Therese för hjälpen) som får maila bilden till mig and so on and on. Ja, nu sent omsider har jag tröttnat och faktiskt beställt en laddare. Är lite för snål för att köpa en för närmare en tusenlapp så nu  har det blivit en prisjakt på nätet där jag och sambon sitter vid varsin dator tävlar om vem som hittar det lägsta priset. Jag utnämner mig själv till vinnare eftersom jag hittade den billigaste i Sverige, England ville jag inte beställa ifrån. ;)

Förbered er på suerfina bilder nästa vecka, eller när laddaren nu behagar dyka upp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar