måndag 11 juli 2011

Tillbaka på salongen!

Idag är jag tillbaka på salongen efter en hektiskt helg. Eftersom jag hade så mycket att göra i fredags hann jag inte skriva något då. Men dessa naglar gjorde jag i alla fall i torsdags. Så här går det om jag får fria händer. ;) "Inte för extremt eller tjejigt" var instruktionerna. Tjejigt blev det väl inte, men extremt?! Ja, det hade kunnat vara värre. Men så länge kunden är nöjd så är jag nöjd, men här hade jag vart nöjd ändå. ;) Blått i två olika nyanser, diagonalt, men en diagonal linje i silver mellan.
 

Tänkte passa på att visa min mammas tånaglar som hon gjorde till studenten, för en månad sen. För er som inte kommer ihåg så såg dom ut så här:


                                 


Nu, en månad senare ser dom ut såhär och hon klagar på att dom börjar bli lite för långa. ;)

                              

2 kommentarer:

  1. Jag är jätte nöjd, fortfarande lika fina å den här gången har jag försökt vara mer försiktig eftersom jag misshanlade dom förra! /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ja, nu jäklar är du försiktig! Nej, då...eller ja...lite försiktigare än förra gången iaf! ;)

    SvaraRadera