fredag 17 februari 2012

Lashes by Chili

Nu är jag tillbaka på salongen från fyra väldigt roliga men otroligt intensiva dagar hos Lashias utbildning till Eyelash designer! Nedan är två av modellerna jag gjorde fransar på. Väldigt kul är det! Nu är jag som sagt tillbaka på salongen och försöker jobba in det jag har att göra från dom dagar jag vart borta, och det är en del vill jag lova. ;) Nu under tiden jag är elev kommer jag att göra förlängningar och påfyllning av fransar för 350 kr resp. 250 kr. Passa på att pröva om ni inte redan gjort det!

 Fransar som jag gjort fick hastigt och lustigt namnet "Lashes by Chili", en liten spinnoff på naglar från "Chili Nails". :) Både Chili Nails och Lashes by Chili ska ju självklart stå för kvalité, både produkterna och behandlingarna man gör med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar