torsdag 2 februari 2012

Snakeskin och flitter!

Är ständigt på jakt efter ny inspiration och spinner vidare på djurtemat. Den här gången så gick jag in för ormskinn. Inte med riktigt ormskinn som någon annan gjort, skulle nog inte känna mig riktigt bekväm med det eftersom jag är hysteriskt rädd för ormar. ;) Nåväl, ormskinn blev det i all fall, men lite flitter också, bara för att testa. Men längre än till att göra klart fyra fingrar på den ena handen har jag tyvärr inte kommit. Mycket jobb den här veckan! :)



Nedan har vi ett mycket diskret flitter. Så diskret att det knappast syns, på ringfingrarna. ;) Även tummarna har fått en omgång, men dom syns tyvärr inte på bilden. Visst har jag förresten blivit duktig med bilder? Framförallt så är dom är bättre kvalité än innan. Det tackar vi min nya Iphone för! :D
Vill passa på att påminna om att jag är på kurs i fransförlängning mellan den 13-16 februari. Dels kommer jag inte att vara så salongen och ta några nagelkunder under dom dagarna och dels vill jag ju att ni ska boka  in er på en fransförlängning hos mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar