fredag 24 februari 2012

Fransar och bröllopsnaglar!

Avslutar en hektiskt vecka på topp! Hela veckan har det verkligen vart full fart på både naglar och fransar. Jättekul att det finns ett så stort intresse av det jag gör! I slutet av veckan så har jag haft äran att göra både fransar och naglar på Jenny som gifter sig i helgen. Lite suddig bild nedan men det får vi leva med! ;)

Naglarna blev vita med silverglitter. När det inte är en kyrklig vigsel så tycker jag att man kan "dra på" lite mer. ;)

 Även kvinnorna som förutom jag själv betyder mest för min älskade son, oc som helt ovärderligt har vart barnvakt när min lilla Dante var sjuk under förra veckan när jag var på kurs, har självklart fått lite fransar! Nedan fransar på Johanna "tant Hanna" och mamma och mormor Evalena. Utan dom, morfar Kari och min ibland bättre hälft Jarkko så hade det inte blivit nån fransutbildning förra veckan! Thank you guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar