fredag 2 mars 2012

Cavi-Lipo säljes!

Vabruari...va? Sonen har varit sjuk mer eller mindre halva månaden och med lite kurs på det så har jag helt enkelt inte hunnit vara på salongen så mycket den här månaden. Hoppas på att mars blir en bättre månad, i alla fall om vi pratar om sjukdomar. Även om jag själv inleder månaden men lite snörvlande och hostande också. ;)

Bokningar för fransförlängningar droppar in och vissa dagar är fullbokade sen långt i förväg. Jättekul tycker jag, men kanske inte så kul för er som är vana att kunna få en tid med väldigt kort varsel. ;)

Eftersom jag som sagt även börjat med franförlängning nu så kommer jag att sälja min Cavi-Lipo. Intresset i Enköping för den här typen av behandlingar är tyvärr lite för litet och det tar lite för mycket tid från annat som för mig är mer intressant för att fortsätta med. Annonsen, för dom som är intresserade, finns här. Mer info om maskinen, behandlingar osv finns www.cavilipo.se 

Nu hoppas jag på en skön vårdag och att alla får hålla sig friska! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar