fredag 9 mars 2012

Äntligen fredag!

Även om jag ska jobba imorgon (tidigt dessutom) så är det nåt speciellt med fredagar. Det brukar kunna vara dagen då allt går åt skogen, men än så länge är det i alla fall lugnt. Det är i många fall också dagen jag brukar visa upp vad jag gjort i veckan, som en lite redovisning som man har i skolan, ungefär. ;) Nedan är dagens naglar, som sitter på min mamma. Snarlika mina egna med nya färgen nr 64 och violett folie ovanpå. Ett par fjärilar (eller humlor, vi kunde inte riktigt bestämma oss) blev det också. Och en blomma på varje tumme. Eftersom jag inte blev helt nöjd med mina egna naglar så känns det skönt att kunna visa upp den färgen jag har på naglar som blev finare! ;)

 Fransarna blev till igår, efter att jag rushat från Sthlm från en supporting date med min klasskompis Sabina med mycket snack om fransar samtidigt som det blev lite träning på varandra. Mycket givande eftersom vi ligger på samma nivå men såklart har haft olika typer av fransar att jobba med. Att dela med sig av tankar, funderingar, problem och små trix man kommit på är så otroligt bra och utvecklande!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar