söndag 25 mars 2012

DVF - Den Vita Franska! ;)

Kom på att jag har en bild som jag inte delat med er är. Ifrån förra veckan. Ett fall av DVF - Den Vita Franska. Lite som DLS - Den lilla svarta, fast i nagelvärden. ;) Tanken med den här bilden var att visa upp dom otroligt fina stickersen som snabbt blev en favorit hos mig. Visst är dom söta? Blommor med stenar och finfina fjärilar. På dessa naglar har jag även lagt en nagelbäddsförlängare ovanpå den franska, istället för under med tanke på att tona ner det vita lite.  
Vad gäller franseriet så har jag haft full upp hela veckan! Tror jag haft en ledig tid i veckan. Den tiden gick åt då jag uppdaterade bloggen förra gången. ;) Det går framåt och jag börjar med stormsteg närma mig att sätta det antal fransar man ska sätta på en viss tid. Men snabbhet är ju såklart inte allt, man ska kunna få mycket annat också. Och som med så mycket annat så kan man ju alltid bli bättre. ;)

Nu har jag tagit hem längre fransar i den vanligaste böjningen och har upp till 17 mm. Det är långt! :)
Har även tagit in en längd i en väldigt böjd form, speciellt för dom som har fransar som näst intill går nedåt, även smidigt om man har glasögon så att fransarna inte ska slå i dom.

Nåja, snart går vi mot en ny vecka och framförallt; ljusare tider! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar