tisdag 30 augusti 2011

Annons!

Så här såg min annons som jag hade i Ena-Håbotidningen ut! Även om den som sagt blev mycket snabbt ihopsatt så hoppas jag att den gjorde nån klokare. ;) Vi kör alltså igång igen med vårt erbjudande på Cavi-Lipobehandlingar (maskinen är nu omkalibrerad för att fungera optimalt) och jag passade också på att pusha lite inför kursen som jag och kollegan Helena från Harmoni Avesta kommer att gå nästa vecka. Det ska bli så spännande och känns kul att ha ett komplement till det märke jag jobbar med nu.

Bio Sculpture fungerar som en vanlig gelé på så sätt att den härdas i uv-lampa, men den är också speciell på det sätt att len löses upp i gelremover istället för att slipas bort med fil. Den är också ett miljövänligare val än andra geléer och marknadsförs som ett material som ser naturligt ut och som är flexibelt och följer den egna nageln. Mer kan man läsa på: Bio Sculpture. Där kan man även läsa om hur man gör för att ta bort gelén hemma (yes, man kan köpa remover och göra det hemma innan man kommer på återbesök) och hur man bäst tar hand om detta material. Och som det står i annonsen så kommer jag att erbjuda ett lite reducerat pris: 400 kr för en förstärkning med fransk eller glitter och 350 för en naturell förstärkning. Som ett provapå-pris för er som vill testa! :)  Förlängningar i detta material görs inte med tipp utan byggs helst ut med schablon vilket ger ett fint resultat och för den egna nageln naturligt utseende eftersom schablonen följer den egna nagelns form. Det är denna scablonteknik som kallas att "bygga" naglar, andra förläningar där man först sätter tippar för att göra nageln längre är helt enkelt en förlängning med tipp. :) 

Som sagt så är jag på kurs nästa veckan, mellan måndag och torsdag. På fredag är jag tillbaka på salongen, förhoppningsvis många erfarenheter rikare och redo att jobba igen. Det är bara att boka in er tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar