torsdag 11 augusti 2011

Nude nails!


Nude nails - nakna naglar? Ja, det är vad jag har just nu. Men inte i bemärkelsen utan material, utan helt enkelt i färgen "nude". Det blev så efter semestern, som ju förresten är slut. Men vart är glittret? Har jag slagit i huvudet hårt? Nej, om jag känner mig själv rätt så är dom dekorerade på ett eller annat sätt om ett par dagar. ;)



"Polkagrisnaglarna" nedan gjorde för ett tag sen. Rätt så tuffa om jag får säga det själv!






                                     


Idag har det vart full snurr på salongen, så det både räcker och blir över. Telefonen har ringt så att man knappt har hört vad den man pratar med säger för att "samtal väntar"-tonen låter så mycket i bakgrunden. Som en läkarmottagning kl åtta en måndagsmorgon! Man kan säga att vi har jobbat på för fullt idag. Är helt slut i armarna efter allt filande. Armarna har ju haft vila nu i två och en halv vecka! ;) Nä, på det igen bara! Imorgon är det ju dags igen.

Gå in och gilla Chili Nails på Facebook också, så blir jag jätteglad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar