fredag 26 augusti 2011

Mina egna naglar...

Idag har det vart lugnt på salongen, för min del i alla fall. Då finns det tid för dom egna naglarna, som i andra fall blir lite snabbt fixade när man skulle råka ha en lucka i schemat. 

Jag har fått lite dille på det här med blommor, men det är roligt att utvecklas och lära sig göra nya saker. Dessa naglar var ju redan i färgen "nude" (det andra jag har haft har bara varit dekorationer med lack som man lätt tar bort med remover, gelén och det övriga på naglarna behövs inte göras nåt åt) och nu blev det en fransk med vit "Perfect seal", samma som jag brukar använda till pedikyrer och vanlig fransk manikyr. Sen blev det som sagt ett par "blommor" med hjälp av dekorationslack i lila och guld. Sen på med lite överlack så att man lätt kan ta bort blommorna om man av nån anledning börjar tröttna. ;) Att göra nytt när man helt plötsligt får en ny idé måste ju vara jag i ett nötskal. :)

Nu tar jag helg, tillbaka på måndag igen. Välkomna med nya utmaningar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar