måndag 22 augusti 2011

Tillbaka igen!

Nu är man tillbaka på jobbet igen efter helgen. Förra veckan blev det till att vabba en hel del så den lilla tid jag hade att jobba gjorde att det inte blev mycket "datortid" över. Denna vecka ser i alla fall ut att bli rätt så lugn, men det ska man ju aldrig säga innan den är slut. ;) Mina egna naglar, som var nudefärgade har hunnit byta skepnad både en och två gånger. Så här ser dom ut just nu, ur en ganska dålig vinkel och med dåligt ljus. ;) Rosa med lite blommor i lila på, och lite stenar på det.


Tummen!;)

Dessa naglar gjordes förra veckan till min kära Jenny som skulle fylla 25! Grattis Jenny! Allt kul att göra nåt annorlunda, och skönt när man får göra det på nån annan än sig själv. ;)

Den här veckan började med en påfyllning med lite glitter. Tyvärr syns ju inte allt glitter på  foton, har man lärt sig, så jag gav mig inte ens in på att ta nåt kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar