torsdag 25 augusti 2011

Ännu en full dag!

Fullt upp idag igen, som det ska vara alltså. ;) Även
om det blev ett återbud pga. sjukdom så fylls det snabbt på med andra kunder! Dagen har gett en påfyllning, en förstärkning och en glittrig förlängning. Så här fina är Amanis naglar nu, lagom till sin date:


Har hunnit med ett besök av Cavi-Lipocoachen Patrik också, som har gjort en liten service på maskinen. Och gett lite tips hur man effektiviserar behandlingarna ännu mer. Blir till att provköra på mig själv imorgon! Skomakaren har ju alltid sämsta skorna, eller hur är det nu  man säger?! ;)


Igår knåpade jag ihop en annons som ska ut i Ena-Håbotidningen. Knåpandet gick i raketfart. Att man alltid är ute i sista minuten! När sen mitt mobila internet inte ville fungera riktigt så blev jag nästan lite svettigt. Jag måste vara en av deras jobbigaste kunder. Man är väl sällan populär om man är försenad?! ;)

Om ett par veckor ger jag och min vapendragare och ständiga kurskompis Helena och jag oss ut på kurs! Håll koll här på bloggen. I andra veckan i September blir det en ny nagelbehandling bokningsbar och det kommer att bli ett lite reducerat pris på den till en början! Som sagt; håll utkik!!

Nej, nu är det dags att åka hem så man hinner vila upp sig inför morgondagens utmaningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar