fredag 16 september 2011

Fredag hela dagen!

Dagen före helg är det ju oftast fredag. Och eftersom denna vecka som sagt enbart bjudit på vita franska naglar så tänkte jag att jag ju i alla fall kunde visa upp ett set. ;) Naglarna ovan är byggda med schablon, alltså inga tippar under. Tyvärr tycker jag inte att bilden gör naglarna riktig rättvisa, dom blev faktiskt jättefina! Mycket tack vare att kunden i sig har så fin form på sina egna naglar! :)

Om ett par veckor är det tänkt att Cavi-Lipon kanske ska göra ett litet gästspel uppe hos Helena och Harmoni uppe i Avesta. För er som har intresse av detta är det bara att slå en signal till mig eller att höra av sig till Helena för mer info och tidsbokning.

Ha en skön helg allihopa, det tänker jag ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar