fredag 2 september 2011

Fredag!

Äntligen fredag och jag har hunnit med en sista förläning. Fått håret färgat och klippt. Imorgon åker jag till Uppsala och fixar mina fransar och på söndag tar jag bort mina egna naglar. Sen är jag verkligen helt klar för att åka på kurs! Helena och jag är supertaggade! :)

Nu blir det till att köra en Cavi-Lipobehandling, sen är det hemgång och nästa gång jag kommer till salongen blir om en vecka. Kommer att sakna salongen, det gör man efter bara en långhelg. ;) Men vänta er fina bilder och nya erfarenheter och kunskaper nästa vecka. Och välkommen med bokningar. Kom ihåg: Förstärkningar i Bio Sculpture 400 kr, september ut!

Nu har vi nått upp till 1600 besökare här på bloggen! Jättekul! Gå gärna in på Facebook och gilla Chili Nails där också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar