torsdag 15 september 2011

Fullbokat!

Sen i onsdags har det vart fullbokat för min del. Det är så roligt att folk tar sig iväg och gör sig fina, även om det är "mitt i månaden". Frisör Maria och jag sa i måndags att det här nog blir en lugn vecka, så man kan bedra sig!
 
Mina egna naglar gjorde jag förra fredagen, när jag fått hem mina nya produkter, så här ser dom ut nu. Eftersom jag älskar turkost och färger ur den blåa skalan så kändes det ju inte helt otippat att mina egna naglar självklart blev i den färgen!



Dessa färger som syns nedan är dom jag har "hemma". Den fjärde från vänster är den som får tjäna som det vita glittret som jag har jobbat mycket med innan. En bra färg om man vill ha en vanlig vit fransk, men med en lite twist! ;)

 Nedan ser ni dom färgerna som finns i Bio Sculpture. Finns intresse för någon annan än dom färgerna jag har hemma så kan jag självklart ta hem dom. Matchande lack finns till dom flesta färgerna, på så sätt kan man ha en helfärg på naglarna som man kan fylla på hemma med ett eget lack i samma färg. På så sätt kan man ha snygga naglar även om dom börjar bli lite utväxta! Det finns också riktigt bra hemvårdskit för 420 kr. Kan tyckas lite dyrt men tänk i banorna att istället för att komma och fylla på naglarna var tredje vecka så kanske det räcker med var femte. Hur mycket pengar man kan spara på det har jag inte räknat ut än.. Nån som känner sig manad? ;)
Naglarna veckan som vart har uteslutande blivit vita franska. Inget fel på det, men jag är så sugen på att jobba med färger! Imorgon kommer syster min och då känner jag på mig att det blir andra bullar. ;)

Glöm inte erbjudandet med 400 kr för förstärkning under månaden september!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar