måndag 21 mars 2011

Enköping är nu en Cavi-Lipo rikare!

Jag har bestämt mig för att behålla fettförstöraren Cavi-Lipo! Har fått fina resultat på dom försökskaniner jag jobbat med, och självklart på mig själv! ;) Cavin är ett ypperligt hjälpmedel och komplement till en bra träning och kost för oss som har svårt att gå ner i vikt, eller helt enkelt har svårt för att få bort fett från vissa ställen på kroppen. Nu till en början blir det en kampanj på behandlingarna - 30 % off! Den första konsultationen (och behandlingen) som i vanliga fall kostar 1 800 kr kommer nu ett tag att gå på 1 260 istället. Efterföljande behandlingar 875 kr istället för 1 250 kr. Det är tänkt att en annons ska komma ut i Enköpings-Posten på lördag, om jag hinner. :)


Dagen på salongen blev lite lugnare än vad jag hade tänkt mig eftersom kunden bokade av pga sjukdom. Sådana dagar får man se det positiv att man hinner med sina egna naglar istället. Jag besparar er bilder eftersom mobilens kamera är så hysteriskt dålig, men kan avslöja att det är mycket vitt! :)


Therese, som är vår make-up artist var också förbi med ett nästan helt klart förslag till vårt bröllopspaket. Duktiga Therese har suttit med layouten själv, medan vi andra latar oss (läs: jobbar)! Tack Therese!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar