måndag 14 mars 2011

Marknadsundersökning

Imorgon är det tisdag och för mig ledig dag från salongen. Speciellt lediga brukar ju inte tisdagarna bli..... Alltid är det hur mycket annat som helst som ska göras! Imorgon ska jag försöka hinna med att lägga ut lite information om nyaste tillskottet i företaget, fettförstöraren Cavi-Lipo som jag har skrivit om innan. Maskinens vara eller icke vara i min verksamhet handlar väl främst om vilket intresse folk visar och om jag får nåt gensvar på den information jag kommer att lägga ut på olika ställen i stan.

Ska försöka få till lite motion imorgon också, om jag inte får till nån plats på dressyren så blir det en lång promenad med hundarna. Det behövs ju sånt också. Tyvärr verkar andra också gilla samma typ av aktiviteter som mig. Zumban som Maria och jag försöker gå på är alltid fullbokad. Svär varje måndag över att jag aldrig hinner boka i tid! Kvinnan som håller i zumban är nog lika glad för det, min koordination fungerar liksom inte alltid. Men det är tur att man kan ha kul ändå!  :)

Rock on!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar