fredag 18 mars 2011

Ja men det funkar ju fint!

Gjorde en behandling med Cavi-Lipon på en kompis igår. Hon var duktig och både vägde och mätte sig innan (ja, som man väl borde göra med alla). Resultatet är favoriten än så länge: 1 kg ner och - 3,5 cm i midjan. Efter träningen har hon tränat ett pass. Så kul att det fungerar både i vikt och centimeter.


Har ju gjort lite naglar idag också. Min kära kund Carro, som tidigare hade naglar som liknade mina egna väldigt mycket valde nu en fransk i roséglitter. Bilder är tagen min telefon och gör egentligen inte naglarna rättvisa, men så här se dom iaf ut:

Det här är Carros första återbesök efter att vi gjorde ett nytt set. Det är ett långt steg på vägen från att ha vart nagelbitare men hon är superduktig med sina naglar. Inte alla som klarar längd osv. på en gång! :)

3 kommentarer:

  1. Hur gjorde du med maskinen behöll du den? Jag vill gärna prova och boka en behandling.

    mvh anki/barbakvinna

    SvaraRadera
  2. Yes! Jag behöll maskinen! Kör nu en kampanj med 30% rabatt på behandlingar. Det betyder att första konsultationen, vars ordinarie pris är 1800 kr nu är 1260 kr. Ytterligare behandlingar just nu 875 istället för 1250 kr. Ring mig om det låter intressant! 070-7397366 /Johanna

    SvaraRadera
  3. Hej Johanna jag ringer imorgon låter intressant..
    anki/barbakvinna

    SvaraRadera