torsdag 24 mars 2011

Reklam

Ja, göra reklam kan man ju i två bemärkelser. Dels göra reklam i form av att annonsera, få folk att prata om en osv. och sen att göra reklam i form av att faktiskt tillverka den. Just nu, när jag sitter här och försöker knåpa ihop en annons som ska in i Enköpings-Posten, på lördag är det tänkt, känns alternativ två som det svåra. Jag menar, när det väl är gjort är det ju det lätta kvar. Eller?! Eller så sitter man på nålar och väntar på samtal med miljontals frågor, och förhoppningsvis en och annan bokning. Kom igen! Jag försöker förklara hur maskinen och förbränning fungerar på bästa sätt. Med eller utan fusklapp. ;)

På tisdag kommer ytterligare ett hjälpmedel till maskinen. En vibrationsplatta! Den kommer nog undertecknad att stå en del på även när jag inte använt maskinen för eget bruk. :)

Känner i salongen att det börjar närma sig lön. Från att ha haft det ganska så skralt med kunder i början av veckan var det riktigt fullt idag och en nästan full bokningslista för det som är kvar av veckan. Stackars vår nya praktikant Isabella, hon måste ju tro att vi är helt knäppa och därför helt enkelt inte har några kunder. Jaja, hon får se nästa vecka när hon kommer. Haha!


Fick en liten pik av säljaren Patrik att "om du ska göra behandlingar med den här maskinen måste du ju faktiskt vara i form själv också" och ja, han har så rätt! Så nu ska jag ta min smått ömmande kropp, som har fått utstå både ridning, zumba och ökade promenader den här veckan, till sängen! God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar