torsdag 17 mars 2011

Mitten av mars.

Vad är tråkigare än mitten av en månad? Får visserligen in några nya bokningar, men alla ligger längre fram, mot löningen. Det är ju  tur att man har sina "gamlingar" som troget kommer. Dom har ju lärt sig att dom faktiskt kan få en faktura också, så dom slipper betala på en gång. ;) Jag är lite dålig på att lägga ut bilder i den här bloggen. Ganska dålig på att ta bilder också faktiskt. Den jäkla laddaren till kameran har tydligen sagt upp sig och det försvårar det hela avsevärt! Får se om man kan kan hitta nån ny, begagnad eller om den mirakulöst börjar göra sitt jobb ingen. Tills vidare så får ni hålla till godo med en bild av mina egna naglar som dom ser ut nu.






Just idag är jag hemma med ett febrigt barn. Eller, ja, febrig igår iaf, dagen får man väl kalla karensdag kanske?! Igår gjorde jag behandlingar med Cavi-Lipon både på min mamma och mig själv. Själv lyckades jag gå ner några hundra gram, känns bra! Resten av veckan har jag ett par bokningar på försökskaniner, det är alltid spännande att se vad man får för resultat!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar