torsdag 31 mars 2011

Ibland har man mycket att göra

...som till exempel den här veckan! Har inte ens hunnit fixa till min egen nagel som har vart av sen i tisdags... Men men, det är positivt att vara upptagen också! :)

I tisdags fick jag hem ännu en leksak, en vibrationsplatta! Plattan är det rekommenderat att stå på i 10 min efter avslutad cavi-behandling. Fick ju självklart lov att pröva på en "åktur", och som jag skrattade! Allt jag någonsin hade att dallra med dallrade! Jag kände mig som en geléklump! Min sambo och försäljaren såg ut som dom trodde att jag blivit galen! :D

Tisdagen var min lediga dag i veckan, eftersom jag jobbar en del på helgerna också ibland, men så värst ledig var den väl inte. I tisdags hade jag också ute en annons i vår lokaltidning Enköping-Posten ang. Cavi-Lipon, responsen på den var väldigt låg. Man skulle kunna säga att det inte var en enda en som svarade på den. Hädan efter så tror jag på alla som säger att annonser i EP inte ger någonting! Fler annonser blir det troligen, fast på andra platser. Tur att man får in kunder ändå!


I onsdags (igår) blev det däremot en del naglar. Har inte hållt på med stilettos förut, och definitivt inte i akryl, men dessa blev det i alla fall


om man inte tyckte att Delises naglar syntes innan så gör dom det iaf nu! ;)

I onsdags kväll hade jag också fått hem 30 st glitterburkar som jag beställt. Gud vad kul med mycket nytt glitter! Ska ta en bild och lägga ut som här, men det är lite väntetid på sånt där med bilder. ;)

Idag har mitt nagelbord vart ganska fullbokat. Både mamma, moster, vår make-uptjej Therese och ett par andra kände att den här dagen var alldeles ypperlig att fixa naglarna på. Vågad som hon är valde min mamma  glitter i färgerna gult och grön. Så nu ser det ut som hon har små påskägg på händerna. Hihi! :)

Imorgon blir det både en del naglar och cavibehandlingar. Nya set ska avklaras och fett ska sprängas!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar