lördag 12 mars 2011

Nu är fettmaskinen hemma!

Äntligen har jag en Cavi-Lipo, även kallad "fettmaskien" i bilen! Säljaren Patrik var och visade hur det funkade, ännu en gång, och jag gjorde en behandling på Johanna A. Från mig finns det en hel del att ta bort som kom till under tiden jag väntade Dante, det vet nog ni som träffat mig både före och efter. ;) Maskinen känns som en mycket bra hjälp på vägen till en bättre kropp som även om den självklart blir snyggare så även sundare! Och någonstans så är ju det det viktigaste.

Jag kommer att ha maskinen hemma på prov den här veckan och gör gärna prov-behandlingar på folk för 150 kr. En behandling tar ca 20-30 min och efter det bör man ta en liten promenad så att en del av den energin man släpper lös i kroppen hinner tas upp. Promenaden bör vara mellan 10-30 min. Man hinner alltså göra en behandling på lunchen om man så vill. Från kvällen dagen innan bör man dra ner på kolhydraterna. Motionerar man på vettigt sätt ett par-tre gånger i veckan kan man med maskinens hjälp gå ner ett kg i veckan.

Om det finns ett intresse för en prov-behandling så hör av er! Slå mig en signal på 070-7397366 eller maila på j.ylivallo@live.se om ni inte tycker att det absolut enklaste är att kontakta mig på facebook.

Njut av solen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar